Thursday 15 September 2011

Maaf... Awak terlewat 30 minit... Part 1



Assalamualaikum...hari bukan citer pasal tudung cuma nak bercerita tentang cinta...merupakan hasil nukilan sahabat yang bernama Ct Nahya....sila tekan ini untuk pergi page facebook dia...sila klik ini

ini bukan hasil novel tulisan daripada protege familista collection...cuma ingin berkongsi bersama-sama dengan korang kat luar sana tu tentang novel yang bertemakan cinta..so layan ler...
...
...
...

...

...
...

Maaf... Awak terlewat 30 minit... (part 1)


"Opps... maaf encik. Saya tak perasan."

"Tak perasan? Mata kau letak kat mana? Mata tu kalau kau letak kat lutut pun boleh nampak la. Kau letak kat belakang kepala ke?"

Sudahlah terlewat, dalam keadaan tergesa-gesa, Rayyan berlanggar pula dengan seorang gadis yang entah dari mana datangnya. Walaupun dia tahu bahawa dia juga bersalah, namun perasaannya lebih tertekan jika buah hatinya mengamuk akibat kelewatannya.

"Encik, saya dah mintak maaf kan? Yang encik nak marah-marah saya ni kenapa pulak? Bukan salah saya sorang, encik pun salah jugak," gadis itu mempertahankan dirinya.

Tanpa meminta maaf, Rayyan terus berlalu meninggalkan gadis itu. Malas mahu meneruskan pertelingkahan kecil itu yang akan membawa kepada kelewatannya yang sudah sememangnya lewat. Adalah lebih baik jika dia segera untuk mendapatkan Tasya yang sudah pasti sedang menunggunya dengan hati yang panas menggelegak. Bukan dia tidak tahu yang Tasya amat mementingkan ketepatan masa dalam apa jua hal.

sO apa akan terjadi kat Rayyan dengan si gadis itu....



nak tahu cerita sambungannya sila ke tekan link ini...sila klik ini

p/s: thank to Ct Nahya 


No comments: